CÁLCULO E XEOLOCALIZACIÓN
Obxectivos
Levar a xeometría fóra da aula.
Coñecer as operacións matemáticas que levan a cabo as abellas.
Fomentar o coñecemento, a investigación e a creatividade en equipo.
Estudar a relación do voo das abellas coa aeronáutica
Investigación sobre a hexagonía dos paneis da abellas.
Rendemento dos hexágonos (conxectura do panal de abella) noutros campos de coñecemento que o alumnado crea viable, fomentando a curiosidade pola investigación.
A danza das abellas: xeometría e posicionamento.
Visita a un museo do mel para ver “in situ” as colmeas. Planificación da ruta; Utilización do GPS; Utilización doutras ferramentas xeolocalización; Os símbolos das rutas; Cálculo de gastos.
A particularidade do peso do mel.
Traballouse, fundamentamente, co alumnado de 1º da ESO. Fixemos un cartaz co traballo desenvolvido. E espertamos a curisiodade matemática ao ser aplicada ao mundo real, deixando a porta aberta para o próximo curso.
Traballouse, fundamentamente, co alumnado de 1º da ESO. Fixemos un cartaz co traballo desenvolvido. E espertamos a curisiodade matemática ao ser aplicada ao mundo real, deixando a porta aberta para o próximo curso.
Ningún comentario:
Publicar un comentario