MATEMÁTICAS

XEOMETRÍA NO MUNDO DAS ABELLAS
CÁLCULO E XEOLOCALIZACIÓN

Obxectivos


Levar a xeometría fóra da aula.
Coñecer as operacións matemáticas que levan a cabo as abellas.
Fomentar o coñecemento, a investigación e a creatividade en equipo.
Estudar  a relación do voo das abellas coa aeronáutica


 Participación


Investigación sobre a hexagonía dos paneis da abellas. 
Rendemento dos hexágonos (conxectura do panal de abella) noutros campos de coñecemento que o alumnado crea viable, fomentando a curiosidade pola investigación.
A danza das abellas: xeometría e posicionamento.


Visita a un museo do mel para ver “in situ” as colmeas. Planificación da ruta;  Utilización do GPS; Utilización doutras ferramentas xeolocalización; Os símbolos das rutas; Cálculo de gastos.
A particularidade do peso do mel.
Traballouse, fundamentamente, co alumnado de 1º da ESO. Fixemos un cartaz co traballo desenvolvido. E espertamos a curisiodade matemática ao ser aplicada ao mundo real, deixando a porta aberta para o próximo curso.



Ningún comentario:

Publicar un comentario